SAMANIŲ KAIMO VAIKAI STOVYKLAVO PRIE JŪROS

mid news zrs 32 2

Rugpjūčio 12 d. dvidešimt Samanių kaimo vaikų išvyko prie ošiančios jūros, į Karklės SOS vaikų poilsiavietę, kurioje praleido net penkias dienas. Karklėje mus pasitiko stovyklos vadovė Danguolė. Apsistoję namukuose ir palapinėse bėgome pasitikti jūros. Daugelis vaikų ją pamatė pirmą kartą. Kiekvieną dieną eidavome po kelis kartus maudytis, rinkti akmenukų ir saulės lašelių – gintarėlių. Vaikams buvo duota užduotis surasti po du plokščius akmenėlius, ant kurių namuose įamžinsim jūros vaizdus.

Stovyklavome kartu su Alytaus miesto dienos centro vaikais su kuriais mūsų vaikai labai susidraugavo, kartu praleisdavome vakarus prie laužo žaisdami, dainuodami.

Už pusryčius, pietus ir vakarienę atsidėkodami visi kartu tarėme AČIŪ, tuo nustebindami stovyklos darbuotojus. Didelį mūsų AČIŪ išgirdo ir autobusų vairuotojai, kurie mus vežė.

Karklėje gyvenome prie pat Pajūrio regioninio parko informacinio centro. Apsilankėme ir čia, apžiūrėjome ekspoziciją, pamatėme edukacinius filmukus apie Karklės gamtą ir gyvenvietės atsiradimą. Aplankėme garsiąją Olandų kepurę.
Samanių vaikai turėjo galimybę pabuvoti Klaipėdoje. Visiems buvo įdomu keltis keltu į Smiltynę, aplankėme jūrų muziejų ir delfinariumą. Visi susižavėję žiūrėjo delfinų atliekamus triukus. Pabūvėjome ir Palangoje, aplankėme Gintaro muziejuje, perėję Basanavičiaus gatve iki fontano pamatėme tiltą į jūrą. Eidami tiltu stebėjome plaukiojančius laivus.

Už šią nuostabią kelionę didelį AČIŪ tariame UAB ,,MailerLite“ įmonei kuri padengė kelionės į Pajūrį ir namo išlaidas, visuomeninės organizacijos ,,Gelbėkime vaikus“ organizacijai, o ypatingą AČIŪ tariame padalinių plėtros vadovei ir projektų koordinatorei Natalijai Novakauskienei, kuri išsprendė vaikų apgyvendinimo ir maitinimo klausimus, Zarasų rajono tarybos nariui Rimvydui Podolskiui, verslininkams Vėrutei bei Vytautui Šinkūnams, Ingridai bei Andriui Tatarūnams, Julei bei Donatui Adomavičiams, jų dėka Samanių vaikai turėjo galimybę aplankyti Jūrų muziejų, pabuvoti Palange.

Samanių bendruomenės „Dvargantis“
Darbo su vaikais koordinatorė Jadvyga Žilionienė

mid news zrs 390 4

mid news zrs 404 1

mid news zrs 457 3

mid news zrs 642 5

mid news zrs 738 6

*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą.

Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai.

www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.