KLASIFIKUOTI SKELBIMAI IR MOKAMI SKELBIMAI RINKODARAI

0
54
skelbimai

Ar galima naudoti klasifikuotą skelbimą efektyviai rinkodarai?
Mokami skelbimai bei klasifikuoti skelbimai yra puikus pasirinkimas rinkodarai, tačiau abu turi savo pliusų ir minusų. Tinkamas skelbimo formatas priklauso nuo Jūsų rinkodaros poreikių

Klasifikuoti skelbimai
Šis formatas yra susijęs su geografiškai specifiniais skelbimais laikraščiuose, tinklaraščiuose, žurnaluose, bei klasifikuotose puslapiuose, kaip pvz. udiena.lt – Utenos miestui skirta svetainė. Tarp 2005 ir 2009 metų, suaugusiųjų, kurie naudojosi tokiais puslapiais, skaičius padvigubėjo. Įvairūs šaltiniai rašė, jog kas dešimtas interneto vartotojas lankėsi tokiame puslapyje. Atsiradus internetui, laikraščiai ar žurnalai prarado daug piniginių įplaukų, kurias anksčiau gaudavo už skelbimų talpinimą

Klasifikuoti skelbimai internete gali būti naudingi tam tikros rūšies rinkodarai, tačiau jie taip pat turi savų pliusų ir minusų.

Pliusai:
Labai efektyvu vietiniam verslui. Įmonės, pardavinėjančios savo prekes, įprastai klientų sulaukia iš to pačio miesto. Siūlantys darbą ar paslaugas taip pat siekia reklamos konkrečioje vietoje. Daugeliu atvejų pasitaiko taip, jog skaitantys klasifikuotus skelbimus, žmonės patenka į tam tikrą demografiją – ieško darbo arba nori užsisakyti kokias nors paslaugas. Pats didžiausias privalumas tokių skelbimų – tai nemokama Jūsų verslo reklama

Minusai:
Nepaisant to, kad klasifikuoti skelbimai internete yra naudingi norint reklamuoti tam tikrus produktus bei paslaugas, egzistuoja ir tam tikri apribojimai bei pačių vartotojų kontroliuojami šlamšto filtrai. Kai kuriuose svetainėse taisyklės draudžia reklamuoti ar siūlyti įstatymų uždraustas bei kitas įvairias nelegalias veiklas, bei įrašus, kuriuose yra siūlomos intymios paslaugos

Mokami Skelbimai
2013 metais „Google” išleido 8 milijardus dolerių paieškai mobiliuosiuose įrenginiuose. Internete pateikiama statistika rodo, jog mokama reklama ir toliau sparčiai auga, o tikėtis sulėtėjimo artimiausiu metu tikrai neverta. Nesvarbu, ar siekiate iškelti savo puslapį paieškos sistemose, ar bandote pasiekti kuo daugiau žmonių su savo pranešimais „Facebooke”, kiekviena rinkodaros kampanija turi galmybę naudoti vienos ar kitos formos mokamą reklamą.

Mokami skelbimai įprastai yra brangesni. Kita vertus, lyginant su klasifikuotais skelbimais, jie turi ir tam tikrų pranašumų.

Pliusai:
Mokami skelbimai ar reklama leidžia kontroliuoti auditoriją, kurią Jūs norite pasiekti. Galite rinktis demografiją, konkrečias pramonės šakas, platformas, bei regionus.

Vaizdo reklama, tekstiniai skelbimai, vaizdo įrašų skelbimai bei kiti formatai gali būti matomi tinklaraščiuose, išmaniųjų įrenginių programėlėse ir t.t. Tai leidžia pasiekti potencialius klientus, kurie neieško Jūsų siūlomų prekių ar paslaugų. Mokama reklama taip pat leis apeiti taisykles, kurios dažnai taikomos klasifikuotiems skelbimams.

Minusai:
Brangiau lyginant su klasifikuotais skelbimais. Taip pat greičiausiai teks pasimokyti rinkodaros ir reklamos subtilybių, kadangi didžioji dalis mokamų reklamų yra internete bei turi daugiau negu vieną kanalą. Šis mokymosi procesas gali būti pakankamai sudėtingas tiems, kurie nėra susidūrę su reklama ar rinkodara.

Nors algoritmų valdomas optimizavimas gali pagerinti pardavimus, realu, kad nebegalėsite visko kontroliuoti. Kaip pavyzdį paimkite „Google AdSense”. Ši sistema pristato skelbimus ar reklamą kaip tokius, kuriuos parduoti yra lengviausia. Tačiau yra tikimybė pasirodyti reklamoms, kurios pažeis Jūsų puslapio propaguojamą etiką ar veiklą.

Tinkamos kampanijos pasirinkimas
Nepaisant to, kad mokama reklama gali būti naudinga daugeliui ir gali būti naudojama bei išbandoma, to paties apie klasifikuotus skelbimus sakyti negalima. Žemiau pateikiame kelis patarimus, kurie leis pasirinkti tinkamą skelbimų formatą:

• Pasirinkite metodą, kuris įkandamas Jūsų biudžetui. Pinigai, kuriuos galite sau leisti, dažnai atspindi Jūsų projekto dydį. Kuo didesnis biudžetas, tuo daugiau galite skirti reklamai. Kalbant apskritai, klasifikuoti skelbimai yra idealus pasirinkimas mažesniems projektams, kurie skirti tam tikram regionui.

• Rinkitės reklamą pagal savo auditorijos biudžetą. Nemokamų skelbimų ir kiti panašūs puslapiai įprastai pritraukia žmones, kurie ieško nuolaidų, paslaugų ar naudotų prekių. Kitą vertus, jeigu Jūsų auditorijai tokie dalykai neįdomus, planuokite visai kitokią kampaniją.

• Kur gyvena Jūsų auditorija? Mokama internetinė reklama gali būti taikoma vietiniu, regioniniu, ar nacionaliniu mastu. Klasifikuoti skelbimai naudojami ir šalies mastu, konkrečiai vietai – miestui

*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą.

Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai.

www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

Parašyti komentarą

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami Video

Taip pat skaitykite