„FACEBOOK“ REKLAMA: KAIP SUKURTI GERĄ TURINĮ?

0
63
home img 1

Daug diskutuojama apie „Facebook“ reklamos naudą ir galimybes. Jos iš tiesų gali būti neribotos, jei reklama bus sukurta tinkamai ir profesionaliai. Tad kaip sukurti gerą „Facebook“ reklamą?

„Facebook“ reklamai naudojami vaizdai ir paveikslėliai

Svarbiausia „Facebook“ reklamos dalis – vaizdas arba paveikslėlis, patraukiantis vartotojų dėmesį. Jį kuriant reikėtų laikytis tam tikrų kokybės principų, nes galite sukurti patį ryškiausią vaizdą / paveikslėlį, tačiau jei jis bus nepatrauklus vartotojui, negausite paspaudimo.

Only media“ skaitmeninės rinkodaros specialistai akcentuoja, kad kuriant reklamą, reikėtų vengti žemos kokybės vaizdų, nesirinkti bendrosios fotografijos. Nepatartina vogti paveikslėlių iš „Google“ paieškos sistemos ar naudoti savo logotipą, prekės ženklą, jei jis nėra itin populiarus. Geriausia „Facebook“ reklamai skirtus vaizdus sukurti patiems arba pirkti iš profesionalių kūrėjų. Toliau sužinosite, kokie vaizdai veiksmingiausiai paveikia vartotojus ir kur juos rasti.

Žmonės. Jų vaizdai veikia efektyviausiai, ypač veidai. Rekomenduojama naudoti patrauklius veidus iš arti, kurie primena jūsų tikslinę auditoriją. Vis dėlto, ekspertai įspėja, kad nereikėtų apsirikti – jaunesnio žmogaus veidas ne visada geriausias pasirinkimas. Jei produktas ar paslauga yra orientuota į vyresnio amžiaus žmones (pavyzdžiui, pensininkus), tuomet geriausia rinktis vyresnių nei 60 metų žmonių nuotraukas. Tokiais atvejais naudoti gražią 25 metų amžiaus merginos nuotrauką nebus efektyvu.

Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad „Facebook“ skelbimų vaizdai yra maži (100 x 72 taškų). Todėl neretai paveikslėlį su žmogaus veidu reikia tinkamai apkarpyti. Nepatartina naudoti neryškaus ar tamsaus vaizdo. Specialistų patarimas – naudokite žmonių, nukreiptų į dešinę, vaizdus. Nors vienas populiariausių pasirinkimų – tobulas modelis, tačiau nemažiau efektyvus vaizdas gali būti ir tas, kuriame parodyti žmonės, atsakingi už jūsų verslą, ar jūsų lojalūs klientai (gavus jų leidimą).

Tipografija – meniškai išdėstytas tekstas, parenkant jo šriftą, spaudos techniką, toninį intensyvumą, proporcingumą ir ritmą puslapyje. Aiškus, lengvai skaitomas tekstas gali pritraukti paspaudimus, o ryškios spalvos padės jūsų skelbimui išsiskirti.

Juokingas turinys. Pašėlusios ar juokingos nuotraukos tikrai pritraukia paspaudimų. Tačiau jos turėtų būti parenkamos subtiliai, neperžengti ribos. „Only media“ specialistai sako, jog iš pradžių geriausia tam skirti mažą biudžetą ir stebėti našumą. Gali būti, jog juokingas turinys pritrauks paspaudimus, bet veiklai jie nebus naudingi.

Kuriant „Facebook“ reklamą, yra trys galimi pasirinkimai: pirkti turinį (paveikslėlius), kreiptis į juos siūlančius licencijuotus specialistus arba sukurkite juos patiems. Fotografijas ar vaizdelius „Facebook“ reklamai galima įsigyti daugelyje svetainių, tačiau siūloma vengti pasirinkimų, kuriems taikomos akcijos, nes jas dažnai renkasi visi klientai ir vartotojai nesudominami, taip pat nereikėtų rinktis paveikslėlių, kuriuose daug akį rėžiančios baltos spalvos. Geriausia rinktis unikalias nuotraukas ir suteikti joms dar daugiau originalumo, jas tinkamai apdoroti (apkarpyti, redaguoti) ir pritaikyti filtrus. Trečias pasirinkimas – vaizdus kurti patiems. Jei esate grafikos dizaineris, tai bus lengva užduotis. Jei ne – veikiausiai patys nesusidorosite su šia užduotimi.  

Patiems nuspręsti, koks „Facebook“ reklamos vaizdas bus efektyviausias gali būti sunku, todėl tokiais atvejais rekomenduojama kreiptis į profesionalus, kurie yra susidūrę ir turi patirties kurdami „Facebook“ reklamą bei jos turinį.

„Facebook“ reklamai naudojamas tekstas

Didelė tikimybė, jog susidomėję publikuojami vaizdu ar paveikslėliu vartotojai perskaitys ir skelbimo tekstą. Nepaisant teksto apimčiai taikomų apribojimų – 25 simbolių antraštė ir 90 simbolių tekstas – vis tiek galima naudoti garsiąją tekstų kūrimo formulę AIDA (Attention – sąmoniingumas, taiklumas // Interest – susidomėjimas // Desire – noras, troškimas // Action – veiksmas) ir pasiekti maksimaliai gerų reklamos rezultatų. Tai reikėtų pristatyti plačiau, akcentuojant, jog AIDA apima svarbiausius teksto principus, t. y.:

  • Sąmoningumą, kuris reikalingas tam, kad vartotojas būtų supažindintas su produktu ar prekės ženklu (pasitelkiant reklamą). Šiuo atveju labai svarbią funkciją atlieka antraštė.
  • Susidomėjimą, kuris reikalingas tam, kad vartotojas taptų suinteresuotas prekės ženklu. Sudominti vartotoją produktu galima trumpai apibūdinant svarbiausią jo pranašumą, naudą, kurią gaus vartotojas.
  • Norą, kuris reikalingas tam, kad vartotojas susikurtų palankų nusiteikimą prekės ženklu. Tai galima padaryti taikant nuolaidą, nemokamus bandymus, patrauklius pasiūlymus.
  • Veiksmą– vartotojas paraginamas veikti / pirkti.

Šios formulės efektyvumas yra patvirtintas praktiškai, o jo sėkmė įrodyta sėkmingomis verslo istorijomis. AIDA modelis padeda suprasti, kaip Facebook reklama ar rinkodaros komunikacijų pranešimai lemia vartotojų prekės ženklo pasirinkimą. Iš esmės AIDA modelio reikšmė – reklamos pranešimai turėtų atlikti tam tikras užduotis, siekiant perteikti vartotojui keletą nuoseklių žingsnių apie prekės ženklo žinomumą.

Asmeninės interneto svetainės reikšmė „Facebook“ reklamoje

„Facebook“ reklamos paspaudimas yra tik pradžia. Toliau reikia nukreipti lankytoją į savo puslapį. Kadangi jau yra numatyti tikslinio vartotojo duomenys – amžius, lytis, pomėgiai ir pan. – nesunku pateikti jam pasiūlymą, kuriuo šis susidomėtų.

Sukūrus „Facebook“ reklamos turinį pagal rekomendacijas galima neabejotinai mėgautis didžiausia „Facebook“ reklamos suteikiama nauda, t. y. didesniu potencialių klientų srautu, didesniu pelnu ir didesniu verslo žinomumu.

 

*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą.

Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai.

www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

Parašyti komentarą

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami Video

Taip pat skaitykite