KAIP PADIDINTI ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS PARDAVIMUS?

0
44
el pard

Elektroninės parduotuvės yra vienas iš populiariausių XXI a. verslo modelių. Tokį jo populiarumą lemia ne tik besikeičiantys prekių ar paslaugų pirkėjų įpročiai, tačiau ir sparti internetinių technologijų plėtra. Į internetą keliasi vis daugiau verslų, tačiau ne visuomet verslo skaitmenizavimas reiškia ir užtikrintus pardavimus. Kartais pasitaiko atvejų, kuomet sėkmingą fizinį verslą vykdę juridiniai asmenys persikelia į interneto erdvę ir svajonės užsitikrinti didelį pelną elementariai neišsipildo.

Žinoma, norint internetą paversti papildomų pajamų šaltiniu, reikia turėti tam tinkamai pritaikytą įrankį – elektroninę parduotuvę. Elektroninės parduotuvės kūrimas dažniausiai būna viena iš pirmųjų internetinio verslo stadijų. Nors būdų, leidžiančių sukurti internetinę parduotuvę šiandien yra ne vienas, tačiau didžioji dauguma renkasi būtent internetinių svetainių kūrimo platformų teikiamas paslaugas. Zyro yra viena tokių platformų, suteikiančių galimybę sukurti visus šiuolaikinius standartus atitinkančią internetinę parduotuvę. Trumpiau tariant, sukurta elektroninė parduotuvė su Zyro yra tai, kas gali padėti mintis apie internetinį verslą paversti realybe.

Kaip jau buvo minėta anksčiau, elektroninės parduotuvės turėjimas dar toli gražu nėra pelningo internetinio verslo garantas. Pardavimai bei jų apimtis įprastai gali priklausyti nuo daugybės skirtingų faktorių, tačiau pagrindinių yra vos keli.

Apsipirkimas elektronėje parduotuvėje

Informatyvus parduodamų prekių pateikimas

 

Natūralu, jog apsipirkimas elektroninėje parduotuvėje iš dalies gali priminti apsipirkimą standartinėje parduotuvėje. Tiek vienu, tiek ir kitu atveju pirkėjas stengiasi išgauti kuo daugiau informacijos apie produktą, kurį planuoja įsigyti. Būtent dėl šios priežasties tinkamas prekių pateikimas elektroninėje parduotuvėje gali daryti tiesioginę įtaką net ir pardavimų apimtims. Pati informacija apie parduodamus produktus gali būti pateikiama įvairiais turinio formatais. Dažniausiai naudojamas formatas – paprastas tekstas, pateikiamas raštu. Toks metodas yra bene populiariausias todėl, jog tai nereikalauja didelių investicijų, o tekstą dažnu atveju gali parašyti net ir pats elektroninės parduotuvės administratorius.

Nors tekstas yra traktuojamas kaip itin veiksminga priemonė, dažnai vien tik jo toli gražu nepakanka. Žmonės visuomet nori pamatyti parduodamą produktą ir vizualiai. Tokiu atveju puikiu įrankiu tampa nuotraukos. Žinoma, nuotraukos turėtų būti kokybiškos bei reprezentatyvios. Kai kurie elektroninio verslo atstovai net yra linkę kreiptis pagalbos į profesionalius fotografus, kurie geriausiai žino, kokios nuotraukos prikaustys dėmesį labiausiai.

Rečiau naudojamas, tačiau taip pat neįtikėtinai efektyvus turinio pateikimo būdas – vaizdo įrašai. Būtent jų pagalba bene geriausiai galima potencialiam klientui pademonstruoti ne tik kaip pats produktas atrodo, tačiau ir pateikti informaciją apie papildomas jo savybes. Kiekvienas šis turinio pateikimo tipas yra savotiškai geras, tačiau specialistai rekomenduoja naudoti visų šių informacijos pateikimo tipų kombinaciją.

el pard2

Pardavimų analizavimas

 Marketingas bei reklama

Marketingas ir reklama šiandien yra sferos, kurios yra neįtikėtinai paklausios bei stipriai išsivysčiusios. Tai padeda ne tik didinti parduvės prekinio ženklo žinomumą, tačiau ir pritraukti naujų bei potencialių klientų. Būdų, leidžiančių pranešti apie parduotuvėje atsiradusias naujoves ar specialius pasiūlymus yra daug, tačiau šiomis dienomis pačiu populiariausiu vis dar išlieka reklamos. Ne paslaptis, jog reklama reikalauja papildomų finansinių išteklių, tačiau neretai tokios reklaminės kampanijos atsiperka su kaupu.

Dažniausiai verslai renkasi reklamas leisti socialiniuose tinkluose. Būtent šios interneto vietos yra ypatingai populiarios, todėl egzistuoja didelė tikimybė, jog į reklamą bus atkreiptas dėmesys. Nors tinkamas reklaminės kampanijos sudarymas bei paleidimas ir reikalauja specifinių žinių, tačiau išmokti šio meno tikrai galima ir pačiam. Žinoma, tai galimai pareikalaus laiko bei pastangų. Vis dėlto, jeigu elektroninio verslo atstovas nėra šią užduotį atlikti savarankiškai, visuomet egzistuoja opcija samdyti šios srities specialistą.

Geros apsipirkimo patirties užtikrinimas

 Turbūt daugelis sutiks, jog jaučiama patirtis apsipirkimo metu yra itin svarbus aspektas. Pats teigiamos patirties formavimas dažnu atveju padeda naują klientą paversti nuolatiniu. Tačiau reikėtų turėti omenyje, jog toks puikios patirties užtikrinimas taip pat gali tapti pastangų bei laiko reikalaujančiu procesu. Vis dėlto prieš pradedant reikėtų suprasti, kokie pagrindiniai faktoriai padeda formuoti teigiamas klientų patirtis.

Šiandien apsipirkti internetu galima naudojant skirtingus prietaisus, tokius kaip kompiuteriai ar išmanieji telefonai. Tyrimų duomenimis, visame pasaulyje žmonės naršymui internete vis dažniau renkasi išmaniuosius telefonus. JAV 2019 metais telefonų pagalba internete naršė tik 57% visų interneto naršytojų. Tuo tarpu 2020 metais šis skaičius išaugo net iki 61%. Nors 6ioje statistikoje pateikta informacija yra labiau susijusi su JAV, tačiau panaši tendencija galioja ir likusiuose pasaulio regionuose.

Sukurta internetinė parduotuvė įprastai būna pritaikyta tik tiems, kurie internete naršo kompiuterio pagalba. Atsižvelgiant į anksčiau aptartus statistikos duomenis, galima drąsiai teigti, jog elektroninės parduotuvės pritaikymas skirtingiems įrenginiams šiomis dienomis yra tikrai būtinas. Žinoma, bene populiariausiu elektroninių parduotuvių kūrimo įrankiu tituluojamos internetinių svetainių kūrimo platformos neretai sukurtas svetaines bei parduotuves mobiliesiems įrenginiams pritaiko automatiškai, todėl papildomų veiksmų atlikti nereikia.

Turinys, kuris yra pritaikytas internetinėms paieškų sistemoms

 Internetinės informacijos paieškų sistemos šiandien yra bene pagrindiniu kiekvieno interneto naršytojo įrankiu. Nors šių įrankių yra ne vienas, beveik 93% visų interneto naudotojų naudojasi būtent „Google” teikiamomis paslaugomis. Ne paslaptis. jog tokių paieškų sistemų veikimo principas yra pagrįstas naršytojo įvestų raktinių žodžių ar frazių atitikmenų paieška beribėse interneto pralybėse bei rastų rezultatų pateikimu. Būtent tokiu metodu didžioji dalis interneto naršytojų ir pradeda kasdienę savo kelionę po internetą.

Ar potencialūs klientai ras Jūsų parduodamas prekes bei paslaugas, priklauso tik nuo to, ar Jūsų internetinėje parduotuvėje esantis turinys bus tinkamai pritaikytas pagal SEO (Search Engine Optimization) principus. Natūralu, jog tinkamai optimizuotas turinys užtikrins kur kas didesnį organinį interneto naršytojų srautą, o dalis naujai internetinę parduotuvėje apsilankiusių žmonių taps naujais, o kai kurie ir pastoviais parduotuvės pirkėjais ar paslaugų užsakytojais.

 

*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą.

Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai.

www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

Parašyti komentarą

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami Video

Taip pat skaitykite