AB „Panevėžio energija“, siekdama išvengti galimų avarijų ir užtikrinti kokybišką, patikimą šilumos tiekimą vartotojams būsimo šildymo sezono metu, ruošiasi pradėti vykdyti šilumos tinklų hidraulinius bandymus, kurių metu laikinai nutraukiamas šilumos ir karšto vandens tiekimas pastatuose. Zarasų m. vartotojams pastatuose, būtent gegužės 20–24 d. laikinai nebus tiekiamas karštas vanduo.
Informacija dėl laikino karšto vandens tiekimo sustabdymo
Informacija apie planuojamą karšto vandens išjungimą dėl hidraulinių bandymų ir vamzdynų remonto pateikiama AB „Panevėžio energija“ klientų aptarnavimo tel. +370 45 501050, bendrovės interneto svetainėje www.pe.lt (skyrelyje „Bendroji informacija).
Informacija apie šilumos ir karšto vandens tiekimo laikiną sustabdymą bus skelbiama spaudoje, daugiabučių namų laiptinių skelbimų lentose, gyventojams bus siunčiamos SMS žinutės. Beje, gyventojai, pageidaujantys gauti informacinius pranešimus, turėtų pranešti apie pasikeitusius telefonų numerius arba elektroninio pašto adresus, susisiekus su AB „Panevėžio energija“ tel. +370 45 501050 arba el.p. klientai@pe.lt.
Kam reikalingas hidraulinis bandymas?
Šilumos tinklų patikrinimo darbai – hidrauliniai bandymai atliekami kasmet, siekiant aptikti vamzdynų defektus ar korozijos paveiktas vietas. Remonto darbų metu pašalinti vamzdynų defektai mažina šilumos perdavimo nuostolius tinkluose, o vamzdynų tvirtumas lemia šilumos tiekimo patikimumą, iki minimumo sumažina šilumos tiekimo avarijų ar kitų sutrikimų riziką šildymo sezono metu, kas sukeltų daug didesnių nepatogumų negu trumpalaikis karšto vandens nebuvimas vasaros metu.
AB „Panevėžio energija“ per pastaruosius metus renovuodama vamzdynų sistemas įdiegė įvairias technines ir organizacines priemones, kad karšto vandens tiekimo stabdymo trukmė būtų kiek galima trumpesnė. Deja, kol atliekami šilumos tinklų hidrauliniai bandymai, būtina laikinai nutraukti karšto vandens tiekimą vartotojams.
Stabdyti karšto vandens tiekimą būtina
Hidraulinio bandymo metu, sukeliant didelį slėgį vamzdynuose, iš katilinės tiekiamas termofikacinis vanduo nustoja cirkuliuoti, tad ir gyventojams karšto vandens tiekimas sustoja. Pastate veikiantį šilumokaitį, ruošiantį karštą vandenį vartotojų buities poreikiams, bandymo metu būtina atjungti nuo bendros namo vidaus šildymo ir karšto vandens sistemos, nes jis aukšto tokio slėgio neatlaikytų – tiesiog sugestų.
Užbaigus vamzdynų patikrą bei jų remonto pabaigą, apie karšto vandens tiekimo atnaujinimą AB „Panevėžio energija“ praneša namo administratoriui arba bendrijos pirmininkui, arba šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojui. AB „Panevėžio energija“ šilumą tiekia iki pastato įvado, o faktinis karšto vandens atnaujinimo laikas priklauso nuo to, kada namo šilumos punkte prižiūrėtojas įjungia atitinkamus įrenginius.
AB „Panevėžio energija“ informacija
*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą. Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai. www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.