BALTYRE LT RATRACE.LT FEST

0
34
Atlikejai

Paskutinį vasaros savaitgalį, rugpjūčio 27-29 dienomis, visų nuotykių ir kelionių automobiliais mėgėjų laukia neeilinis, analogų Lietuvoje neturintis, trijų dienų renginys – Baltyre LT RatRace.lt Summer Fest.

RatRace.lt – ne pirmus metus reguliariai vykstančios draugiškos „lenktynės” žvyru, miškais, laukais, kurių metu dalyviai įveikinėja trasas senais, pigiais ir minimaliai ruoštais automobiliais. Maršrutai būna įvairiausi, organizatoriai pasirūpina, kad jie nebūtų nuobodūs ir lengvai įveikiami.

Šios vasaros sezoną RatRace.lt uždarys smagiu trijų dienų festivaliu Utenoje, kuriame bus paruošta apie 500km trasa lietuviškojo Dakaro gerbėjams, bet ką veikti ras ir ne tik vairavimo aistruoliai. Festivalio miestelyje taip pat įsikurs išskirtinių, tiuninguotų ir sportinių automobilių paroda. Vakare dalyvius linksmins gyvų grupių Flying Saucer Gang, Alekna & Otreya, SADBOI, Keanu Blunt ir kt. koncertai bei DJ pasirodymai ir kitos pramogos.

Pakalbinome kelių komandų, jau ne kartą dalyvavusių RatRace.lt renginiuose, narius, paprašėme pasidalinti įspūdžiais iš lenktynių.

Kaip šovė idėja dalyvauti

„Prie viso šio reikalo mane pritraukė dar studijų laikų draugai, jau antrus metus dalyvaujantys šiose „Žiurkių lenktynėse”. Jiems kažkada bepasakojant įspūdžius, prisiminiau, kad turiu seną Golfuką, tinkantį tokiam formatui.” – pasakoja komandos “KOL TECHAS MUS Išskirs” atstovas Giedrius Stankevičius. – Golfukas ilsėjos „ant kaladžių” ir net neįtarė, kad netrukus savo 1,6l benzininį motoriuką privers žviegti iš visos sveikatos, o važiuoklės detalės „dirbs”  per nesibaigiančius kelio nelygumus iki įkaitimo. Pradėjus ruošti jį lenktynėms, buvo aptikta rimtų bėdų. Didžiausia jų – surūdiję galinių ratų „lanžeronai” taip stipriai, kad amortizatorių tvirtinimas laikėsi „ant dažų”. Na, bet suvirinimo kursas pas kaimyną, ir kėbulo konstrukcija vėl tvirta. Kiti paruošimo darbai – plieninė karterio apsauga (kad akmuo nepramuštų), nauji amortizatoriai su 5 cm privirintais paaukštinimais (kad pakiltų) ir gumomis spyruoklėse (kad ant posūkių stabilesnis būtų), naujas stabdžių vamzdynas (buvo supuvęs), keletas kitų detalių iš autolaužyno, restauruotos padangos “piktu” žieminiu protektoriumi, nauji tepalai, diržai, filtrai, akumuliatorius, elektros sistemos peržiūra. Golfukas, atsidėkodamas už dėmesį (dvi savaitės kasdien prie jo garaže po darbo iki vidurnakčio), atlaikė jau du greičio ruožus (250km ir 270km) be jokių problemų.”

Visos važiavimo renginyje dienos yra linksmos istorijos

 

Komandos „Nakabiai” atstovas pasakoja: „Kažkada pamačiau Facebook’e renginio reklamą ir nusprendžiau sudalyvauti. Kaip tik turėjau seną nereikalingą Renault Megane, taip ir tapome dalyviais, važiuojame jau antri metai, praleidome gal tik du važiavimus. Pasiruošimas varžyboms buvo greitas, užtrukau nepilnas 2 dienas. Šiais metais važiuojame jau su 1988 metų Audi100.”

Paklausus, ar teko patirti gedimų, dalyvis atsako: „Taip, buvome sugedę per metus du kartus. Pirmas sugedimas buvo juokingas: pasakėme per raciją, kad “Nakabiai” sugedo ir reikia pagalbos partempti iki starto, buvo gautas atsakymas: „nejuokaukit, Audi negali sugesti”. Iš tiesų – įpylus benzino tiesiai į karbiuratorių, – Audi stebuklingai užsikūrė ir likusią trasą įveikėme savo jėgomis.”

„Kiekvienas važiavimas yra nuotykis, kiekvieną kartą būna vis kitų juokingų situacijų. Prisimename, kai mūsų automobilyje buvo įmontuota tiesioginė transliacija ir buvome paprašyti kuo mažiau keiktis, žiūrovai pasakojo, kad įjungus vaizdą iš mūsų bolido, buvo tik vaizdas be jokio garso” – juokiasi dalyvis.

Komanda “Nakabiai” pasižymi visada išskirtine automobilio išvaizda. “Tai mūsų fantazijos padariniai. Visada važiuojame gerai praleisti laiko ir mažiausiai – saugoti mašiną. Stengiamės pravažiuoti visą trasą, neaplenkiant baisiausių vietų” – sako komandos nariai.

Miško bekelėm vienatūriu, vardu “Debesėlis”

 

Komanda linksmu pavadinimu „Debesėlis” dalinasi savo įspūdžiais: „Ieškodami automobilio, iškart pasitarėme, kad ieškosim kažko išskirtinesnio ir nelabai kreipsime dėmesio, ar pasirinktas automobilis bus laikomas daugiau ar mažiau patikimas. Kai pamatėme „Debesėlio” skelbimą, pagalvojome, kad Lietuvos miškuose ir bekelėse vienatūrių Renault Espace daug nesutiksi. Skelbime buvo nurodyta, kad techninė apžiūra galioja dar ilgai, o ir nurodyta kaina buvo tik 450€, tad, ilgai nedvejoję, įsigijome šį automobilį. Prieš ruošdami “Debesėlį” pirmosioms varžyboms, klausėme draugų patarimų, taip pat stebėjome RatRace.lt senbūvių Youtube kanalus ir sėmėmės patirties.”

Paklausti, ar buvo patyrę problemų, dalyviai juokiasi: „Kaip nekeista, „Debesėlis” turėjo problemų visuose etapuose, kuriuose važiavome – nusisukę pusašiai, sugedę starteriai, užkaitęs variklis, sugedusi vairo kolonėlė ir t.t. Labiausiai įsiminus akimirka, kai nuvažiavus vos 20-30km nuo starto, pametėme kuro baką. Patys netikėjom, bet maždaug per 2 valandas trasoje pavyko jį pritvirtinti atgal ir pratęsti varžybas!”

„Kiekvienas etapas su „Debesėliu” yra naujas nuotykis. Kartą sutikom RatRace.lt kolegas su sugedusiu VW Golf automobiliu, deja, jie buvo prakirtę karterį, todėl padėti negalėjom, tačiau už 5km privažiavome šio ekipažo narius, kulniuojančius žvyrkeliu, tad juos pavežėme iki artimiausio kaimo, kur jie ieškojo detalių automobiliui. Pametėję kolegas, grįžome atgal į trasą, nes labai norėjome ją finišuoti. Pastebėjus, kad liko kone 100km iki finišo ir pamačius, kad į laiko limitą bus sunku suspėti, padidinome savo važiavimo tempą ir, kaip nekeista, mes, naujokai, atsidūrėme metro gylio griovyje! Netrukom nei 2 valandų ir išsikasėm sau naują kelią iš griovio.”

„Viename etape turėjome nemažą iššūkį „offroade”, kur su helperio pagalba atsidūrėme medyje su išplyšusiu kėbulu ir priekine tempimo kilpa, išdužusiu šoniniu stiklu ir sulaužytu veidrodėliu. Užtrukom gal 2-3 valandas, kol apsipjaustėm priekį, užsiklijavom išdužusį langą ir t.t. Tačiau Debesėlis yra su charakteriu, tad atsiraitoję rankoves, sukalbėję kelis poterius, pasiryžome įveikti tą nelemtą offroad atkarpą.

Visų nuostabai, Debesėlis užvažiavo į įkalnę, tačiau po to neturėdami dugno ir radiatoriaus apsaugos, „supylėm” radiatorių, tad teko pėdinti pas vietinius gyventojus ir prašyti vandens. Nors ir nebaigėme viso maršruto, tačiau finišą pasiekėme bendro naudojimo keliais, nepaisant to, jog ant variklio spėjom iškepti 4 porcijas kiaušinienės.” – juokauja dalyviai.

„Mūsų komandai kiekvienas Rat Race etapas – kaip atskira linksma istorija. Tikrai esame dėkingi RatRace.lt organizatoriams už kuriamą renginį ir galimybę pasisemti geriausių emocijų!”

Bilietus jau galima įsigyti

Baltyre LT RatRace.lt festivalyje laukiami visi, bilietą jau galima įsigyti kakava.lt tinklapyje.

Maksimalaus nuotykių bagažo ištroškusiems bus paruošta 500km trasa smagiais Lietuvos keliais ir keliukais, kurią dalyviai turės įveikti per 3 dienas.

Maršrutas pareikalaus tiek vairuotojų, tiek, žinoma, ir automobilių ištvermės. Reikalingas nebrangus, bet tai nereiškia, kad ne kietas automobilis ir smagi bendraminčių komanda, su kuria įveiksite kelionės iššūkius, o po dienos važiavimo kaitinsitės pirtyje ir linksminsitės vakarinėje programoje.

Pigią transporto priemonę rekomenduojama rinktis dėl to, kad nugalėtojas turės parduoti savo automobilį už 1000€.

Dalyviai bus skirstomi į klases 2×4, 4×4, Ladies, Truck, Classic ir apdovanojami pagal jose užimtas vietas bei už absoliučią pirmą vietą. Taip pat bus išskirtiniausio automobilio ir komandos bei publikos numylėtinių nominacijos. Visi ekipažai gaus diplomus.

Pramogų čia ras ir nevažiuojantys lietuviškame Dakare. Galėsite išlydėti dalyvius bei pasitikti juos po nepakartojamų nuotykių trasoje, sudalyvauti įspūdingiausio automobilio rinkimuose, sekti dalyvių važiavimus tiesioginėje transliacijoje iš uždarų trasų, dalyvauti apdovanojimų ceremonijoje ir šventėje su fejerverkais.

Festivalis nebūtų festivalis be didelės scenos ir gyvų pasirodymų. Žiūrovų laukia grupių Flying Saucer Gang, Alekna & Otreya, Keanu Blunt, SADBOI pasirodymai bei DJ linksmybės.

Turintys išskirtinius automobilius ir norintys juos parodyti miesto ir festivalio svečiams, gali registruotis į parodą, kurioje turės galimybę pademonstruoti savo meno kūrinį ant keturių ratų, papasakoti apie jį ir pravažiuoti parade per Utenos miestą.

Bus net 11 skirtingų nominacijų, kuriose varžysis parodos eksponatai: gražiausio automobilio, gražiausių ratų, gražiausio klasikinio automobilio, sportiškiausio automobilio, gražiausio amerikietiško automobilio, gražiausio vokiško automobilio, gražiausio japoniško automobilio, greičiausios Air Drop važiuoklės, žemiausio automobilio, gražiausio išmetimo bei įspūdingiausio 4×4 automobilio.

Nominacijų laimėtojai bus apdovanoti prizais, visi parodos dalyviai gaus diplomus ir daug dėmesio iš bendraminčių.

Baltyre LT RatRace.lt festivalis – puikus pasirinkimas, norint užbaigti vasarą su triukšmu!

Daugiau informacijos:

https://facebook.com/events/s/baltyre-ratrace-summer-fest-ru/540172440365490/

Promo video: https://www.youtube.com/watch?v=IlrZZUZR3Ew

Registracija:

https://raceadmin.eu/ratrace-2021/fest2/register

Registracija į show-off:

https://forms.gle/NLApxctigzqkXDxW8

Bilietai palaikymo komandoms ir žiūrovams: https://kakava.lt/renginys/baltyre-ratrace-lt-summer-fest/1918/4698

Debeselis2

DykumuPeles

Golfukas1

Golfukas2

Golfukas3

Golfukas4

GrioviuPatruliai1

Nakabiai1

Nakabiai2

Nakabiai3

Nakabiai4

Nakabiai5

Nakabiai6

RED

remontai

ShowOff1

ShowOff2

ShowOff3

Visi

*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą.

Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai.

www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

Parašyti komentarą

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami Video

Taip pat skaitykite