KAIP UŽTIKRINTI KOKYBIŠKĄ MIEGĄ? KUR MITAI, O KUR TIKROVĖ?

0
46
miegas

Nors miegas egzistuoja tiek pat, kiek egzistuoja žmonija, nesunku pastebėti, kad didelė dalis jos dar neįminė saldaus bei kokybiško miego paslapties. Dauguma žmonių vis dar spėlioja, ką ir kaip reikia daryti, kad naktį pavyktų gerai išsimiegoti. Na, o kuo daugiau spėlionių, tuo daugiau ir mitų. Taigi, kaip suprasti, kurie dalykai iš tiesų gali padėti pagerinti miego kokybę, o kurie – tik mitas? Sužinokite apie tai daugiau.

Čiužinys neturi jokios įtakos miego kokybei – mitas. Iš tiesų čiužinys yra vienas svarbiausių atributų, nuo kurio didele dalimi priklausys, kaip gerai išsimiegosite. Tad, jei jūsų čiužinys jums jau tarnauja daugiau nei keliolika  metų ir pastebite, kad jis jau prarado pirminę savo formą,  pats metas su juo atsisveikinti ir įsigyti naują, iš aukštos kokybės žaliavų pagamintą čiužinuką. Na, o pigu.lt yra geriausias jūsų pasirinkimas, jei kokybišką čiužinį norite įsigyti greitai, patogiai bei labai gera kaina.

Kad  gerai išsimiegočiau, būtinai reikia pagalbos – mitas. Dėmesį verta atkreipti į tai, kad daugybė žmonių miega be pagalvės, o rytą pasitinka žvalūs, energingi bei labai gerai išismiegoję. Visgi, jei vertintume šią situaciją fiziologiniu požiūriu, pagalvę įsigyt tikrai verta, nes ji suteikia patogią atramą galvai ir kaklui ir leis išvengti šių sričių skausmo.

Užuolaidos neturi jokios įtakos migo kokybei – mitas. Iš tiesų dėmes įvertėtų atkreipti į tai, kad i tankaus audinio pasiūtos užuolaidos, neleidžia prasiskverbti šviesai, tad dėlto yra lengviau užmigti.

Yra daug natūralių priemonių, kurias galima vartoti, jei norisi greičiau užmigti – tiesa. Tai yra puiki žinia visiems žmonėms, kuri negali užmigti – jums tikrai nereikia griebtis vaistų, visų pirma, išbandykite natūralias priemones. Na, o jūsų  yra labai daug, pavyzdžiui, levandų eterinis aliejus: Taip pat galite  vakare pasimėgauti ir ramunėlių arba melisų arbata. Puikiai tiks išgerti ir stiklinę vyšnių sulčių – jose yra  miego kokybę gerinančių medžiagų.

Visai nesvarbu, kokia bus temperatūra ir drėgmės lygis miegamajame – mitas. Iš tiesų yra pateikiamos tam tikros rekomendacijos ir jų tikrai reikėtų laikytis, jei norite miegoti geriau. Taigi, derėtų įsiminti, kad miegamajame geriausia palaikyti 15 – 17 laipsnių temperatūrą. Na o štai, drėgmės lygis neturėtų būtų mažesnis negu 50 proc.

Nakties  miegas bus kokybiškesnis, jei žinosiu, kad ryte prabudus neteks skubėti – tiesa. Dauguma žmonių, žinodami, kad jų laukia skubotas rytas, jaučia nerimą, o tai trukdo greičiau užmigti ir ramiai miegoti visą naktį. Taigi, belieka tik pridurti, kad dar vakare galite padaryti visus įmanomus darbus, kurių nebereikėtų atlikti iš ryto ir galėtumėte     

Rami muzika, klausoma atgulus gali padėti užmigti – tiesa. Taip pat svarbu akcentuoti, kad žmonės – labai skirtingi, todėl užmigti padeda skirtingi dalykai: vieniems tai gali būti ramios muzikos klausymas, antriems – relaksaciniai garsai, dar kitiems – knygos skaitymas.

Visiškai nesvarbu, kada eisiu miegoti – mitas. Jei norite, kad miegas iš tiesų būtų naudingas, teiktų fizinę bei emocinę naudą, tikrai neturėtumėte žiūrėti atsainiai į miego laiką: atminkite, kad geriausių rezultatų sulauksite tuo atveju, jei į lovą atgulsite ir užmigsite dar iki 23 valandos.

Taigi, jei jūsų netenkina esama miego kokybė, pats laikas keisti savo elgesį – elgtis taip, kad užmigtumėte greičiau, o užmigę – miegotumėte kokybiškiau. Na, o žinodami, kas  yra mitas, kas tiesa, gebėsite pasirinkti tinkamiausius sprendimus, tad jūsų pastangos greitai atneš puikius rezultatus.

*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą.

Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai.

www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

Parašyti komentarą

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami Video

Taip pat skaitykite