WINTER RALLY AUKŠTAITIJOJE 2024 NUGALĖJO ESTAI SU LIETUVIŠKU AUTOMOBILIU

2
303

Vėlų šeštadienio vakarą Zarasuose finišavo pirmasis Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato etapas, kurį itin gausiai lankė svečiai tiek iš LARČ čempionato, tiek iš kitų šalių. Visą ralį nepavejami buvo estai Egonas Kauras su Allanu Birjukovu.

Jeigu praeitais metais „Winter Rally Aukštaitija“ varžybos vyko ne pačiomis geriausiomis sąlygomis, tai šįmet viskas buvo tobula – spaudė šaltukas, vieni nuostabiausių Lietuvoje kelių buvo padengti sniegu bei ledu, dienos metu žiūrovus šildė saulutė, o sutemus itin greitus ralio automobilius apšvietė žvaigždės ir mėnulis. Šiose sąlygose geriausiai jautėsi svečiai iš Estijos – Egonas Kauras bei Allanas Birjukovas. Jiedu su Lietuvoje sukurtu „Hyundai i20 VRT“ automobiliu lyderių pozicijų nepaleido nuo pat pirmų kilometrų. Nors juos ir bandė vytis praeitų metų nugalėtojai Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu, per penkiasdešimt sportinių kilometrų  estų ekipažas nuo lietuvių nutolo per puse minutės. Trečioje vietoje stabiliai važiavo naująjį pirkinį „Škoda Fabia R5“ besijaukinantys Rokas Steponavičius su Dovydu Ketvirčiu, tačiau jiedu neatvažiavo į paskutinį laiko kontrolės punktą. Dėl to kova dėl ketvirtos vietos galų gale tapo kova dėl trečios. Ji vyko tarp trijų ekipažų – tarpusavyje lenktyniavo Ramūnas Čapkauskas, Eugenijus Sladkevičius bei Aurimas Eidžiūnas. Pastarajam penktame greičio ruože pasitraukus iš varžybų, ypač efektingu vairavimu kovą dėl trečios vietos laimėjo Eugenijus Sladkevičius su Mariumi Kairiu bei „Škoda Fabia N5+“. Ramūnas Čapkauskas su po metų pertraukos į ralį sugrįžusiu Žilvinu Sakalausku liko ketvirti. Penktuką užbaigė garsiausias Lietuvos ūkininkas Petras Šiaučiūnas su šturmanu Renaldu Gegužinsku ir „Suzuki Swift R4“.

Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionate, užtikrintai pergalę šventė jaunasis talentas – Markas Buteikis. Šiam raliui pasisodinęs Klaudą Bučinską su „BMW MKR“ jiedu aplenkė praeitų metų čempionus Beną Šimkų su Vaidu Pauliku. Jų naujasis „Mitsubishi Lancer Evolution IX“ nuo Marko atsiliko 41 sekunde. Trečios vietos trofėjus iškeliaus į Latviją, pas Alvį bei Uldį Fjodorovus, kurie vairavo „Subaru Impreza“ automobilį. Paskutiniame greičio ruože ketvirtą vietą atsikovojo svečias iš Lietuvos mini ralio čempionato – Tadas Gombrevičius su Tomu Namajuška. Jų senutis „Mitsubishi Lancer Evolution VI“ šešiomis sekundėmis išsiveržė į priekį aplenkdamas Arūno Černiaus bei Jolantos Ščiglinskienės „Subaru Impreza WRX STI“ automobilį.

„Winter Rally Aukštaitija 2024“

*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą.

Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai.

www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

2 KOMENTARAI

  1. Nepadaugino. Na tiksliau iš skirtingų gamintojų surinktas automobilis. Kebulas paimtas gamyklinis, pakaba sukurta Kaune, amortizatoriai Utenoje, greičių dežė Utenoje, ir pan.

Parašyti komentarą

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami Video

Taip pat skaitykite