ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA IR SODRA INFORMUOJA

0
19
min news zrs 695 min news zrs 845 info
Zarasų rajone nemaža dalis gyventojų yra pensininkai, senyvo amžiaus žmonės, kurie savo namuose neturi kompiuterių, interneto, nemoka naudotis šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis, o pakliūti į Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – SODRA) klientų aptarnavimo skyrius jiems rūpimu klausimu nėra galimybės, nes konsultacijai reikia registruotis trumpuoju numeriu 1883, tik tada yra paskiriamas atvykimo laikas. Gaunami skundai, kad trumpuoju numeriu 1883 sudėtinga prisiskambinti. 

 
Pasibaigus karantinui, esant švelnesnėms apsisaugojimo nuo COVID 19 ligos sąlygoms, atsižvelgiant į gyventojų nusiskundimus, Zarasų rajono savivaldybės administracija kreipėsi į SODRĄ ir papprašė paaiškinti ar bus imamasi priemonių dėl gyventojų patekimo į SODROS klientų aptarnavimo skyrius.
 
SODROS atstovai pateikė paaiškinimus, kad, tebegaliojant ekstremaliajai situacijai, vykstantiems į SODROS klientų aptarnavimo skyrius vis dar būtina išankstinė registracija – tai padeda užtikrinti gyventojų ir darbuotojų saugumą, valdyti srautus.
 
Šiuo metu interesantų skaičius itin išaugęs, žmonės aktyviai teikia prašymus vienišo asmens išmokai skirti, kreipiasi kitais klausimais. SODROJE nuolat stebima situacija ir reaguojama – perskirstomos užduotyss, pasitelkiami papildomi konsultantai, prijungta 10 papildomų telefono linijų. Nė vienas į SODRĄ besikreipiantis klientas nelieka neaptarnautas, tačiau nuoširdžiai prašoma supratingumo ir kantrybės.
 
Tuo pačiu primenama, kad savo apsilankymą klientų aptarnavimo padalinyje verta suplanuoti iš anksto ir registruotis internetu www.sodra.lt/registracija, telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883. Atkreipiamas dėmesys, kad užregistruoti apsilankymui gali ir kitas asmuo, kuris naudojasi elektroninėmis ryčio priemonėmis.
 
Norint gauti konsultaciją ar pateikti prašymą vienišo asmens išmokai gauti telefonu, taip pat galima pasirinkti palankesnį laiką. SODROS informacijos centro klientai telefonu daugiausia kreipiasi pirmadieniais, todėl rekomenduojama skambinti kitą savaitės dieną. Pastebėta, kad mažiausiai skambučių būna ketvirtadieniais ir penktadieniais. Populiariausias laikas yra nuo 10 iki 13 val., skambučių srautai pradeda pastebimai mažėti  nuo 15 val.
 
Papildomai informuojama, kad klientams nereikia skubėti teikti prašymo dėl vienišo asmens išmokos ar nerimauti dėl prašymo pateikimo termino. Išmokos bus pradėtos mokėti lapkričio mėnesį, tačiau mokėjimai apims ir laikotarpį nuo šių metų liepos 1 dienos. Tai yra, jei žmogus turi teisę į išmoką nuo liepos 1 d., nesvarbu, ar jis pateiks prašymą liepą, ar spalį, išmoka bus apskaičiuota nuo liepos. Dėl išmokos reikėtų kreiptis ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo teisės gauti šią išmoką atsiradimo dienos.
 
Zarasų rajono savivaldybės administracijos ir SODROS informacija 

*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą.

Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai.

www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

Parašyti komentarą

įveskite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami Video

Taip pat skaitykite