SEO paslaugų paklausai augant didžiuliais tempais, taip pat greitai auga ir SEO specialistų ir agentūrų pasiūla. Besidomintys šia rinka kiekvieną savaitę gali susidurti su naujais SEO optimizacijos ar kitas SEO paslaugas siūlančiais specialistais. Bet didelė pasiūla atneša savų problemų: kaip išsirinkti tinkamiausią SEO agentūrą? Viskas priklauso nuo to, kokie yra jūsų lūkesčiai.
Anot vienos iš naujai atsidariusių ir kompleksines SEO optimizacijos paslaugas siūlančios agentūros seolyga.lt, kiekvienas SEO paslaugų užsakovas turi atkreipti dėmesį į keletą svarbiausių dalykų bei užduoti keletą esminių klausimų SEO agentūrai ar SEO specialistui:
1. Pasidomėkite SEO agentūros atliktų darbų istorija. Kiekviena agentūra savo internetiniame puslapyje turėtų pateikti savo atliktų darbų arba bent jau užsakovų sąrašą. Tuomet, jei bent kiek nusimanote SEO srityje, galite patikrinti atliktų darbų kokybę. Pavyzdžiui, naudodamiesi Ahref įrankiu, galite patikrinti užsakovo puslapiui surinktų nuorodų kokybę. Galiausiai, patys pasiteiraukite agentūros apie jos darbų atlikimo technikas ir rezultatus.
Padaryti tokius namų darbus yra labai svarbu, nes kai kurios agentūros ar pavieniai specialistai naudoja neleistinus metodus, kad dirbtinai ir greitai iškeltų svetainę Google paieškos sistemoje. Tačiau tokie veiksmai duoda tik laikinus rezultatus ir gali privesti prie Google nuobaudos, kurios panaikinimui gali prireikti labai daug laiko.
2. Paklauskite SEO agentūros ar jos gali garantuoti, kad bus pasiekti labai konkretūs rezultatai? Jei garantijos suteikiamos – tikriausiai susidūrėte su diletantais. SEO optimizacija yra toks procesas, kuriame garantijos yra neįmanomos. Google naudojami algoritmai nėra žinomi, todėl galima tik apytiksliai nuspėti optimizacijos metu atliekamų veiksmų įtaką svetainės pozicijoms paieškos sistemose.
Be to, atliekant SEO optimizaciją konkurentai dažniausiai nesnaudžia (ypač jei rinka yra didelė ir konkurencinga). Todėl optimizacijos rezultatai priklausys ir nuo konkurentų veiksmų.
SEO agentūra gali tik išklausyti užsakovo lūkesčius ir pasakyti savo nuomonę, kokio biudžeto gali reikėti norint pasiekti atitinkamus rezultatus.
3. Pasidomėkite ar SEO agentūros atstovai žino apie Google atnaujinimus ir galimą jų įtaką jūsų svetainei ir jos optimizacijos procesui. Pavyzdžiui, visai neseniai įvyko vadinamas “Medic” Google atnaujinimas, kuris labiausiai paveikė sveikatos nišoje veikiančias svetaines, tačiau turėjo įtakos ir kitoms svetainėms.
Yra ir daugiau detalių į kurias turėtumėte atkreipti dėmesį renkantis specialistus savo svetainės SEO optimizacijai. Esminis tokių namų darbų tikslas: išsiaiškinti ar SEO agentūra tikrai išmano savo darbą ir tinkamai išnaudos jūsų SEO optimizacijai paskirtą biudžetą.
*Draudžiama www.zarasuose.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio administracijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti www.zarasuose.lt kaip informacijos šaltinį ir naudoti aktyvią www.zarasuose.lt nuorodą. Publikuojamų straipsnių autorių nuomonė gali nesutapti su redakcijos nuomone, tačiau yra kiek įmanoma tiksli ir neklaidinanti. Už pateiktos informacijos aktualumą ir tikslumą atsako jos pateikėjai, mūsų informacijos šaltiniai. www.zarasuose.lt administracija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi ar pažeidžia įstatymus. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.